Kom med en tur til Skejten

Vælg billetter

Regeringens sommerpakke betyder at årets tur til Skejten kan købes til halv pris.

I år er det hele lidt anderledes. Af hensyn til forbud mod forsamlinger over 50 personer er vi i år nødt til at begrænse deltagerantallet til 45. Det koster 60 kr. for voksne, mens det er gratis for børn under 12 år. Vi beder om at der bookes både betalingsbilletter for voksne og gratisbilletter for børn, så vi ikke overskrider forsamlingsforbuddet på over 50 personer inkl. guider.

Kom med en tur til Skejten, hvor natur, kultur og kunst mødes. Mød kunsthistorikeren, geologen, naturvejlederen og arkæologen til en anderledes tur ud i landskabet, hvor det fantastiske natur- og kulturlandskab ved Skejten er omdrejningspunktet.

Hvornår: Mandag den 29. juni 2020 klokken 19-21
Hvor: Ved indgangen til Fuglsang Kunstmuseum, Nystedvej 71, 4891 Toreby Lolland

Praktisk info: Turen går fra Fuglsang Kunstmuseum til Skejten – hjemtur på egen hånd. Påklædning efter vejret (inkl. myggespray) og fodtøj, der egner sig til den våde strandeng.

Sal

Ved indgangen Nystedvej 71
4891 Toreby Lolland, Danmark

Belépés